• اسلاید 1
  • اسلاید 3
  • اسلاید 4
  • اسلاید 5
  • اسلاید 6
  • اسلاید 7
  • اسلاید 8
  • اسلاید 9
  • اسلاید 10
  • اسلاید 11
  • اسلاید 12
  • وب / ویدئو کنفرانس
  • ردیاب خودرو
  • نیما

هفت سین



دستگاه های ردیاب



سيستم مكان يابي جهاني ( Global Positioning System ) يك سيستم هدايت ( ناوبري ) ماهواره اي اســت و تنها سيستمي مي باشد که امروزه قادر است، موقعيت دقيق شما را بر روي زمين در هر زمان، درهر مکان و در هر هوايي مشخص کند. . این ماهواره ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار قرار داده شده اند. اولین ماهواره GPS در سال 1978 یعنی حدود 35 سال پیش در مدار زمین قرار گرفت.
 


این سیستم در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال 1980 استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد و سرانجام در سال 1994 شبکه ای شامل 24  ماهواره تشکیل گردید که امروزه تعداد آنها به عدد 28 رسیده است.


خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کره زمین در تمام ساعت شبانه روز در دسترس است. پدید آورده های این سیستم، هیچ حق اشتراکی برای کاربران در نظر نگرفته اند و استفاده از آن رایگان است.


دقت بالاي اين سيستم و جهاني بودن آن دليلي بر استفاده از اين سيستم در علوم مختلف مي باشد.
اين سيستم در طول 24 ساعت شبانه روز فعال است و در هر زمان و در هر مکان که لازم باشد مي توان توسط آن تعيين موقعيت کرد.

 

 

 

 

جی پی اس چگونه كار مي كند؟

 

ماهواره های GPS در يك مدار معين، زمين را دو بار در روز دور مي زنند و سیگنال های اطلاعاتی را به زمين ارسال مي كنند.
دريافت كننده GPS اين اطلاعات را گرفته و براي محاسبه مكان دقيق كاربر از روش هاي هندسي استفاده مي كند. در اصل دريافت كننده ي GPS زمان ارسال سيگنال از ماهواره را با زمان دريافت سيگنال مقايسه مي كند. اختلاف زمان بازگو كننده ي ميزان فاصله ي ماهواره از دريافت كننده ي GPS است. با اندازه گيري فاصله، از تعدادی از ماهواره ها ،دريافت كننده مي تواند مكان كاربر را مشخص كرده و آن را روي نقشه ي الكترونيكي واحد نمايان كند. يك دريافت كننده ي GPS با سیگنال هايی كه از حداكثر سه ماهواره دريافت مي كند، مي تواند مسير حركت و مختصات دو بعدي (طول و عرض) مكان را محاسبه كند. با در نظر گرفتن چهار يا بيشتر ماهواره ، دريافت كننده مي تواند مختصات سه بعدي (طول،عرض،ارتفاع) مكان كاربر را مشخص كند. زماني كه مكان كاربر مشخص شد ، GPS مي تواند ساير اطلاعات نظیر: سرعت،مسیر،فاصله ي پیموده شده،فاصله تا مقصد،زمان طلوع و غروب خورشید و ... را محاسبه کند.


سامانه موقعيت ياب جهانی (GPS) چيست ؟

 

در گذشته های نه چندان دور ، زمانيکه تکنولوژی های پيشرفته امروزی وجود نداشت ، مردم در برخی مواقع ، قادر به تشخيص مکان دقيق خود نبودند و گاهی نيز در بيابان ها و دريا ها مسير خود را گم می کردند . ولی امروزه با گسترش فناوری های گوناگون ، اين مشکل توسط سامانه ماهواره ای با نام GPS رفع شده است. GPS يا Global Positioning System به معنی سامانه موقعيت ياب جهانی می باشد . اين سامانه متشکل از چندين ماهواره است که تمامی سطح زمين را پوشش می دهند . ماهواره هاي GPS هر روز دوبار در يك مدار دقيق دور زمين ميگردند و سيگنال هاي حاوي اطلاعات را به زمين مي فرستند . دستگاه گيرنده GPS براساس مقايسه زمان ارسال و دريافت سيگنال توسط يك ماهواره كار مي كند . اختلاف زمان مشخص مي كند كه گيرندة GPS چقدر از ماهواره دور است . حال با انداره گيري مسافت از چند ماهواره ، دستگاه گيرنده GPS ميتواند موقعيت كاربر را مشخص نموده و حتي روي نقشه الكترو نيكي نمايش دهد . هم چنين از سامانه GPS ميتوان براي اندازه گيري سرعت ، جهت يابي ، جستجو ، مسافرت طولاني ،‌ رفتن به مقصد ، زمان طلوع و غروب خورشيد و ... نيز استفاده كرد .

 

 

 

 

این دستگاه های ردیاب هفت سین قادر هستند سيگنال های ارسالی توسط ماهواره های جی پی اس را دريافت نمايد . اين سيگنال ها حاوی اطلاعاتی از قبيل طول و عرض جغرافيايي محل ، تاريخ و ساعت ، سرعت حرکت و ارتفاع از سطح دريا می باشد با ارسال اين اطلاعات توسط دستگاه ردیاب به پنل اختصاصی شما به راحتی خواهد توانست موقعيت دقيق دستگاه ردیاب خود را بر روی نقشه پنل خود ببینید و اگر در حال حرکت باشد ، از ميزان سرعت آن آگاه شوید. همچنين اين دستگاه های ردیاب مجهز به سامانه GSM می باشد که امکان ارسال و دريافت اطلاعات دستگاه را در بستر مخابراتی ( از طريق سيم کارت تلفن همراه) بر روی پنل اختصاصی دستگاه ردیاب فراهم می نمايد. با توجه به وجود حافظه در دستگاه ردیاب، کاربر قادر خواهد بود مسير های پيموده شده را به صورت آنلاین در بازه های زمانی دلخواه بر روی نقشه مشاهده نمايد . همچنين کاربر می تواند با انجام تنظيمات دلخواه بر روی دستگاه ردیاب، اطلاعات مورد نظر خود را از طريق ارسالSMS دريافت نمايد . بطور مثال کاربر با تنظيم سرعت مجار بر روی دستگاه ردياب ، در صورت تجاوز از سرعت مجاز ، يک SMS مبنی بر عدم رعايت سرعت مجاز دريافت خواهید نمود. همچنین شما به وسیله پنل ارائه شده توسط شرکت هفت سین به سادگی میتوانید تنظیمات دستگاه ردیاب خود را انجام دهید ، دستورات لازم را به دستگاه بدهید و اطلاعاتی که میخواهید دریافت کنید

 

جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با عملکردها و کارایی های دستگاه ها به اطلاعات محصولات رجوع کنید.


چه کسانی به دستگاه های ردیاب نياز دارند ؟


    با توجه به توانمندی ها و تنوع دستگاه های هفت سین در دو دسته ردیاب خودرو و ردیاب شخصی، طيف وسيعی از اشخاص ، سازمان ها و موسسات می توانند از اين دستگاه های ردیاب استفاده نمايند.


    •    نظارت و ردیابی کودکان ، سالمندان ، بیماران ، حیوانات و....
    •    
نظارت و ردیابی اموال منقول نظیر چمدانها، بسته های مهم ، کانتینرها و....
    •    
نظارت و ردیابی خودروهای شخصی ، عمومی ، اداری، باربری ، ترانزیت
 و ....
•        نظارت بر کارمندان هنگام ماموریت
•        ردیابی افراد زمان وقوع حوداث هنگام ورزش در کوهستانها ،طبیعت ، دریا و....
•    
    راهیابی هنگام طبیعت گردی و مسافرت
•        نظارت و مدیریت ناوگان های امدادی ، حمل ونقل عمومی و ..
..



بیشتر بدانید



 

Share تاريخ: 1393/02/10 مشاهده : 3159

سیستم های ردیاب هفت سین

دستگاه ردیاب شخصی

ردیاب شخصی - MT90

ردیاب شخصی - MT90

تماس بگیرید
ردیاب شخصی - MT88

ردیاب شخصی - MT88

تماس بگیرید
ردیاب شخصی - MT80i

ردیاب شخصی - MT80i

تماس بگیرید
ردیاب شخصی - GT60

ردیاب شخصی - GT60

تماس بگیرید
ردیاب شخصی-GT30-M

ردیاب شخصی-GT30-M

تماس بگیرید

دستگاه ردیاب خودرو

ردیاب خودرو - VT300

ردیاب خودرو - VT300

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - VT310

ردیاب خودرو - VT310

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - VT400

ردیاب خودرو - VT400

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - MVT100

ردیاب خودرو - MVT100

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - MVT380

ردیاب خودرو - MVT380

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - MVT600

ردیاب خودرو - MVT600

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - FM1100

ردیاب خودرو - FM1100

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - FM5300

ردیاب خودرو - FM5300

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - FM4

ردیاب خودرو - FM4

تماس بگیرید
ردیاب خودرو - MVT800

ردیاب خودرو - MVT800

تماس بگیرید

کلمات و جملات کلیدی سایت: